Tuesday, April 14, 2009

MALAM GALA SERIBU KENANGAN RPPP



pada tanggal 12 April 2009 bertempat di Cititel Hotel Midvalley telah diadakan MALAM GALA SERIBU KENANGAN bagi jabatan minor aku iaitu Rancangan Pengajian Perbandaran dan Perancangan Universiti Malaya. Dengan Tema KLassikal Moden, aku telah turut serta. itu pun selepas dipujuk oleh beberapa member aku termasuklah pengarah acara tersebut...walaupun hari tu aku banyak kerja, tapi bagi tidak menghampakan semua rakanku, aku join je la. tapi kira berbaloi la aku pergi malam tu sebab aku balik bukan dengan perut yang penuh je tapi aku juga memenangi cabutan bertuah..dengan angka 0072...selain itu, aku turut mendapat hadiah dalam event "change present"...hadiah tu memang HEBAT..dengan bungkusan yang dibungkus cantik, dan kemas...tapi..bile aku blik bilik and bukak hadiah tu,,,kotak biskut je rupenya...hehehehe....x kisah la...suke2...ok,thats all...thanks to all commitee yang handle majlis mlm tu..

No comments: