Wednesday, April 22, 2009

menitiskan peluh membakar lemak..


tarikh: 22 APRIL 2009
masa: 5.30 ptg
tempat: sekitar Universiti Malaya

setelah hampir beberapa minggu aku menjimatkan peluh, ari ni aku kuar jogging..selama ni aku bese jogging round 5/6 kali kat tasik varsiti je tapi ari ni aku rasa nk round satu UM plak..penat la jugak coz dah lame x jogging keliling UM..dr kolej 5th aku naik Bukit Cinta(aku pn xtau tu nama rasmi ke apa?)..aku turun ikut APM terus ke TAsik Varsiti,,kat tasik tu ramai skit org..aku round tasik dulu,,kemudian aku lepak tepi tasik sambil menghirup udara segar(agak la segar udara KL ni)..lama jugak aku lepak..bukan pe,,jogging ni leh ilangkan letih otak menelaah nota2..smbil tu leh release2 tension,buang segala masalah yang ade kt benak otak ni..betul kata orang,,kalu badan lesu,minda pun mudah 'kremm'..so,skrg2nya aku segarkn bdn blik supaya otak aku leh normal blik..hehehehe...ok la,,majulah sukan untuk dunia..hahahaha..

No comments: