Monday, July 13, 2009

??????????????????????

mlm td aku ngn geng2 lain telah diminta melapor di markas.SAH!dalam kepala hotak kitorg memang nk kena HELL!dh sampai sane,ingt nk kna jgk coz smpai2 dh dpt bbrp 'hadiah' dr new subby...then,ktorg disuruh masuk ke pdg kawad..mase tgh2 berlari ke dlm pdg kawad tu aku dgr mcm2,,,ade yg bace bismillah,,ade yang bce doa,ade yg merungut coz esok ade kelas...aku?ntah la..dh bese dh...hehehehe

dekat dua jam duk berdiri mendengar celoteh tn.bad...xkpe..lbh bgus dr kena HELL....kemudian dia suruh kitorg berlari kt dlm semak(semak ke?)..dh la dlm gelap..klu pkai spikeboot xkpe gak,,ni pkai blackcut,,,huhuhu...

kemudian dia suruh kami duduk..suruh pejam mata..ingtkn ade apa...kemudian.........apa yg terjadi....

kami ditarik sorg2...walaupun mase tu kitorg disuruh pejam mata,tp aku telah 'membelitkan' mata aku,,aku tgk je..ala..gelap time tu,,bkn sape nmpk pn aku bukak mata..bkn apa..aku bengang sape yang duk baling batu kt peha aku ni..

sampai turn aku,,aku disuruh secure blakang pokok..aduihh..dh la area situ,dh mcm hutan..wt ade u#ar ke...x ke haru..dh la aku ni bujang agi..last2 skali aku secure blakang tandas kt pentas..mujur ade noora kt c2..leh gak sembang2..hahahaha

aku ttgu gak bler la 'acara' ni nk berakhir..dh dekat 2 jam ni..last2 skali aku nmpk noora dh merangkak tido g tdo kt atas padang kawad..aku plak..jd PASKAL la merangkak tdo kt tangga pentas...hahha..dlm kepala otak aku,,apa la jd kt member aku yg secure dlm semak n longkang tu..mau kna buasir gamaknya...

last2 aku dgr seseorg berlari kt area aku..rupenya syikin,,dia bgtau acara dh berakhir..hahhaha
bler sume dh kumpul kt dpn markas..kitorg d'blanje' air kicap suam...huhuhu..x ckup dgn tu,,kitorg dpt plak air limau ais..hehehhe..

yg x bestnya..tn.bad ckp tu bru fasa 1..mknanya..blum dpt hdup normal lagi la...jd tggu je la apa yg akan terjadi dlm fasa 2.....adios///////

No comments: