Saturday, August 1, 2009

nothing impossible!

ni aku nak cerita pasal seorang sahabat aku yang agak havoc,vogue,nakal,happy go lucky,dan sewaktu dengannya. aku suka tengok dia coz always ceria walaupun dalamannya aku xtau dia tengah bersedih ke apa. dia ada prinsip dia sendiri. heheehhe..
semester ni dia amik ko-korikulum..walaupun dia sebenarnya x payah amik, tapi dia nak teruskan jugak. dia amik kelas gitar. masalahnya dia ni x pandai main gitar. tapi yang aku respect ngan dia ni, dia x mudah putus asa. dia blajar gak. member aku , a'lim kelantan yang jadi tok guru dia. aku pernah terserempak ngan dia ni kat bank CIMB. dengan penuh bersemangat dan sambil mengalas beg gitarnya, dia melangkah gagah ke fac engine sbb kelas gitar dia kat sane. bayangkan jauh kolej kelima ngan fac engine tu. apa-apa pun gua tabik SPRINGGGG sama lu..aja-aja fighting!




3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

s cj jkv v

bibie_suke_sukun said...

bagos...nnti nak perform ajak aku...ha..aku pon da pandai maen..bukan susah pon....usha tu yg sgt2 penting..