Saturday, August 8, 2009

PENGALAMAN KE?

aduiiii..borinxnye..apa aku nk wat hujung2 minggu ni,,klu ade latihan leh gak g menyibukkan dirikn, klu ade ltihan,leh gak g..leh gak kaco2 junior2 aku..emmm...nk kuar mls plak..menyesal plak x ikut member aku g johor...klu x, dpt jgk mengisi ruang2 masa ni..
semalam aku g 3rd RC..mantan kolej kediaman aku,,bkn apa,aku nk pekena mee greng mamak kt c2..best woo..lg pn ptg tu aku x mkn...aku order ler.."mamak,mee greng mamak satuuuuuu!!!!"..mamak membalas"wokey!tggu ha,,tara siap lg"..lama pnye lame..siap la..tetapi..ade minah mane plak dtg.."uncle,mee mamak sy dh siap lom?"..mamak tu duk tgk mee aku..dlm hati aku"mamak ni pe kes lak tgk mee aku,,xkkn nk bg mee aku kt minah tu kot..dh la perut aku dh rncak orkestra.."...
"xkpe la,awak amik dlu"..mulut aku plak gatal2 nk buat baik ngan minah tu...aduiii,,menuggu lg la jwbnya..
tggu pnye tggu macm tugu negara,akhirnya mee mamak aku siap..mcm bese la"mamak,taruk sos byk2 !"..tp tibe2 telefon bimbit aku terkena parkinson..tertera nama 'wan kedah'

aku: hello3...
wan kedah:jom g mkn umah aku la..leh tgk tv..
(lupe nk bgtau,aku g 3rd RC tu ngan wan kedah)
aku:wokey.

so,aku pn dengan slumbernya bgtau mamak tu"mamak,tukar msuk dlm tapau k mee tu"
mamak pn membls"AYOO,,U KLU MAU TAPAU,BGTAU SIANG2,INI KASI SUSAH"
aii mamak ni marah la plak..xkpe mamak..gua byr la mee mamak tu,,gua x mkn free2..
dh la mamak tu sound aku tahap sound speaker..tp xkpe,ngan muka keras aku ni,aku trus membyr n mencelah di celahan org rmai utk membawa diriku ini blik umah wan..malu woo kena sound,,apa-pun..mlm tu gua tersenyum puas..mee mamak berjaya ku tewaskan..hahahaa
kesimpulannya..
jangan la korg mkn tanpa bismillah
yang benar,
aku tanpa dirimu,,,
kuang3
p/s:sje2 meletihkan tangan taip citer ni

No comments: