Saturday, September 12, 2009

AL-FATIHAH....

dalam kegembiraan aku menantikan tibanya hari lebaran..aku dikejutkan dengan satu berita yang disampaikan oleh sahabat aku, saniy..
dua pelajar SMA Al-Falah,kemaman yang bernama ADIK ZULHILMI dan ADIK FADHLI telah terlibat dalam satu kemalangan pagi tadi(jumaat). ADIK ZULHILMI meninggal dunia manakala ADIK FADHLI setakat catatan ini masih lagi koma.
aku difahamkan mereka ni merupakan peserta PROGRAM MESSAGE 2008 tahun lepas dimana aku dan saniy turut terlibat dalam program tu,,saniy sebagai Ketua Fasilitator manakala aku sebagai fasilitator,,
sebenarnya aku pun x pasti diorang group mane mase program tu..tapi apa pun..takziah diucapkn buat keluarga ADIK ZULHILMI dan marilah kita sama-sama berdoa untuk ADIK FADHLI agar cepat sembuh dan boleh bersama-sama dengan keluarga tersayang kembali.
semoga keluarga mereka redha dan tabah menghadapi dugaan ini..
AL-FATIHAH...

No comments: